Our standard messages for telephone waiting systems with music background choosen among our songs database.

Daytime

Our operators are busy at the moment. Please hold on. Thank you.

Nighttime

Our offices are closed. Please call us back again. Thank you.

Internal waiting

You are waiting to be connected to the extention required.


Some other examples of custom messages, music background can be choosen among our songs database or it can be provided by the client via e-mail or on CD

Daytime

  • You are in line with (e.g.: TELEDIF ITALIA). Please hold the line. Thank you.

  • Welcome to (e.g.: TELEDIF ITALIA). Our operators are busy at the moment. Please hold on. We will be at your disposal in a few minutes. Thank you.

Nighttime

  • (e.g.: TELEDIF ITALIA). We are sorry we cannot answer your call. We remind you that our working hours are from Monday to Friday from 9:00 to 13:00 and from 14:00 to 18:00.

  • You are in line with (e.g.: TELEDIF ITALIA). Our offices are closed. We invite you to call again during normal working hours. For urgent communications please send a FAX to the number 011.19.82.49.13


Some useful directions:

L'ascolto della voce delle nostre speaker e dei brani musicali disponibili è possibile da questa sezione del sito o tramite un sistema telefonico automatico, attivo 24 ore su 24, raggiungibile selezionando il numero 011.77.07.312.
Per consulenza nella scelta dei brani o la stesura dei messaggi contatta il nostro personale al numero: 011.70.70.707.

Per messaggi registrati da speaker di madre lingua, voce maschile o lingue diverse dall' Italiano, Inglese, Francese e Tedesco, chiedi prima un preventivo e la conferma dei tempi di realizzazione.

Controlla sempre che la durata totale del messaggio nelle varie lingue, non sia superiore al tempo massimo consentito dal dispositivo o dalla centrale telefonica su cui va registrato.